Συχνές ερωτήσεις

Πως μπορώ να αγοράσω από το e-shop σας;
Η διαδικασία αγοράς προϊόντων από την ιστοσελίδα μας είναι πολύ απλή! Διαλέγετε από τις κατηγορίες το προϊόν που σας ενδιαφέρει, στην συνέχεια επιλέγετε τις λεπτομέρειες αν υπάρχουν (μέγεθος, χρώμα, σχέδιο) και κάνετε κλικ στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”. Από το καλάθι σας μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε προσθέσει και να αλλάξετε την ποσότητα ή να σβήσετε ό,τι δεν θέλετε. Στην συνέχεια κάνετε κλικ στο “ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ” , συμπληρώνετε όλα τα απαιτούμενα πεδία και αφού δείτε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας προς πληρωμή, επιλέγετε τρόπο πληρωμής και κάνετε κλικ στο “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”. Στην επόμενη σελίδα θα δείτε την επιβεβαίωση πραγματοποίησης της παραγγελίας σας.

Πρέπει να γίνω μέλος;
Όχι! Έχουμε απλοποιήσει την διαδικασία όσο γίνεται περισσότερο ώστε πολύ εύκολα και γρήγορα να μπορείτε να κάνετε μία παραγγελία χωρίς λογαριασμό στο e-shop μας.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής είναι μόνο 4 ευρώ (εκτός από τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται ότι έχουν δωρεάν έξοδα αποστολής) με ΕΛΤΑ Courier για όλη την Ελλάδα.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας από εμάς στην courier, εκτός των δυσπρόσιτων περιοχών.

Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να κάνω παραγγελία;
Φυσικά! Εκτός από την χρεωστική/πιστωτική κάρτα, στην ιστοσελίδα μας έχουμε ακόμα 2 τρόπους πληρωμής. Αντικαταβολή, με την οποία πληρώνετε το ποσό όταν παραλάβετε την παραγγελία σας και Κατάθεση σε λογαριασμό, όπου καταθέτετε τα χρήματα της παραγγελίας σας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς και κατόπιν σας την στέλνουμε.

Μπορώ να έρθω από το κατάστημά σας να δω από κοντά και να αγοράσω κάποιο προϊόν σας;
Το Lolizo είναι μόνο e-shop το οποίο σημαίνει ότι έχει μόνο διαδικτυακή παρουσία και όχι κάποιο φυσικό κατάστημα.

Πως είμαι σίγουρος/η ότι η παραγγελία που έκανα ήταν επιτυχής;
Όταν κάνετε κλικ στο “Ολοκλήρωση παραγγελίας” κατά το τελευταίο βήμα, στην επόμενη σελίδα θα εμφανιστεί ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Επίσης, θα σας έρθει ενημερωτικό email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Θα σας σταλεί ακόμη ένα ενημερωτικό email όταν η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς στην courier με τον αρ. αποστολής και ένα link ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της.

Ο τρόπος πληρωμής με πιστωτική κάρτα είναι ασφαλής;
Ο διαδικτυακός μας τόπος σας εξασφαλίζει ένα ασφαλές περιβάλλον μέσω ασφαλούς σύνδεσης της τράπεζας Πειραιώς. Κανένα στοιχείο της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στην ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να επιστρέψω κάτι;
Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε επιστροφή μίας παραγγελίας (ή μέρους αυτής), η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελία σας.

Αν θέλετε επιστροφή χρημάτων επειδή δεν σας άρεσε κάποιο προϊόν η χρέωση επιστροφής του προϊόντος είναι  δική σας (με ό,τι τρόπο εσείς θέλετε). Στέλνετε το πακέτο στην αρχική του συσκευασία ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ με την απόδειξη αγοράς μαζί και ένα χαρτί με αρ. λογαριασμού, σε ποιά τράπεζα ανήκει και ονοματεπώνυμο κύριου δικαιούχου) για να σας κάνουμε την επιστροφή των χρημάτων σας.

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό η εταιρεία μας αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής αλλά ο πελάτης μπορεί να στείλει το προϊόν μόνο με τα ΕΛΤΑ Courier. Κατά την παραλαβή, αν κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν από την εταιρεία μας διαπιστωθεί αυτό το ελάττωμα, η εταιρεία μας οφείλει να επικοινωνήσει με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος (αντικατάσταση προϊόντος, επιστροφή χρημάτων ή ό,τι έχει συμφωνηθεί).

Αν επιθυμείτε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν δεν επιβαρύνεστε κάτι και όταν έρθει ο courier να σας φέρει την αλλαγή δίνετε πίσω το άλλο να επιστραφεί.

Η διεύθυνση για κάθε αλλαγή ή επιστροφή είναι:

Μανώλης Αβαγιάννης & ΣΙΑ Ο.Ε.
Στρατή Μυριβήλη 73
81100, Μυτιλήνη

Η εταιρεία μας θα ελέγξει τα προϊόντα που επιστράφηκαν και μόνο αν είναι όλα στην ίδια κατάσταση με την αρχική θα δεχτεί να πραγματοποιηθεί η αλλαγή ή επιστροφή των χρημάτων σας.

Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο e-shop σας;
Συνήθως όλα μας τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. Όταν ένα προϊόν είναι out of stock θα ενημερώνεστε από την αντίστοιχη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info [at] lolizo.gr , μέσω της φόρμας επικοινωνίας και από την σελίδα μας στο Facebook.